OAKLEY AFRAME 2.0 HERB RHONE PRIZM ROSE 2016

referencia : OO7044-14

A-Frame™ 2.0 is a leaner and cleaner look that goes low profile to reduce weight and bulk, and that’s just the start.

OAKLEY EKO:/Brands/logo-oakley.jpg
Elige tu talla
talla de la marca
Color
este articulo tambien existe en otro color
Mascaras OAKLEY OAKLEY AFRAME 2.0 COPPER RED PRIZM TORCH IRIDIUM 16 - fotografía producto
No disponible
Solo queda? antes de estar entregado el ?
Gastos de transporte a partir de  12,00 €
90,00 €
Rebaja
-30%
129,00 €
Precio de venta al público aconsejado en 2014

descripcion

  • Estado
    • Nuevo
  • Garantia
    • 1 ano
  • Tipo
    • Mujer
  • Año
    • 2016
  • Categoria lente
    • Cat 2

OAKLEY AFRAME 2.0 HERB RHONE PRIZM ROSE 2016

A-Frame™ 2.0 is a leaner and cleaner look that goes low profile to reduce weight and bulk, and that’s just the start. It is an icon-ic design with enhanced fit and performance.

INFORMACIÓN TÉCNICA :

- Optically correct Dual-Vented Lens with F3 Anti-fog coating
- Articulating O Matter strap outriggers provide balanced fit, with or without helmet
- Dual surge port frame vents for improved air circulation
- Injection Molded Polycarbonate under extreme pressure to create a precise contour of optically correct geometry
- Flexible O Matter™ frame conforms to your face for optimized comfort and fit
- Fits most helmets

Prizm Rose :
- Light Transmission : 21%
Light Conditions : Snow And Overcast
Contrast : Increased
Base Lens Color : PRIZM_LOW

Technologies :

- PRIZM™ SNOW : Prizm™ is a revolution in lens optics built on decades of color science research. Prizm™ lenses provide unprecedented control of light transmission resulting in colors precisely tuned to maximize contrast and enhance visibility.

- HIGH DEFINITION OPTICS® : High Definition Optics® (HDO®) is a collection of patented technologies that allow Oakley eyewear to meet or exceed the testing standards of the American National Standards Institute for optical clarity, visual fidelity, and impact resistance.

LA MARCA

EKO:/Brands/logo-oakley.jpg
OAKLEY

En 1975, Jim Jannard decidio iniciar su propio negocio. Se crea Oakley con 300 dolares en el bolsillo y la idea muy simple de fabricar productos que funcionan mejor y tienen un aspecto mas agradable de lo que se puede encontrar en el mercado. El comienza a reinventar gafas de sol disenados para los deportes.
El primer competidor de nivel mundial que se ponga en contacto con la empresa fue Greg LeMond, que gano tres veces el Tour de Francia.
Decadas de innovacion aportan nuevas tecnologias de productos, mezcla de ciencia y de arte que han dotado Oakley de mas de 600 patentes en todo el mundo. Hoy en dia, la marca se ha convertido en un simbolo de excelencia y la solucion a los desafios que deben hacer frente aquellos que no pueden hacer compromiso con el rendimiento.