OAKLEY AMBUSH LIME / FIRE IRIDIUM 2015

referencia : 59-582

Fire Iridium screen:

OAKLEY EKO:/Brands/logo-oakley.jpg
Elige tu talla
talla de la marca
No disponible
Solo queda? antes de estar entregado el ?
Gastos de transporte a partir de  12,00 €
79,90 €
Rebaja
-20%
99,90 €
Precio de venta al público aconsejado en 2014

descripcion

  • Estado
    • Nuevo
  • Garantia
    • 1 ano
  • Tipo
    • Mixto
  • Año
    • 2015
  • Categoria lente
    • Cat 3

OAKLEY AMBUSH LIME / FIRE IRIDIUM 2015

Fire Iridium screen:
- Description: Average to strong brightness. Improved visual acuity. The thin coating in Iridium® improves the reduction of glare and contrast adjustment.
- Light Transmission : 16%
- Protection index: 3
- Neutral/Contrast: Contrast

The OAKLEY AMBUSH goggles with a really anatomic cut are perfectly balanced due to their articulated strap fasteners that allow to distribute the pressure evenly. When the temperature rises during the effort, the triple-layer fleece allows you to evacuate your sweating. The ventilation of the frame is maximized due to the double lens embellished with an anti-fogging treatment and vents on top.
The rate of shock resistance EN 1938 of AMBUSH glasses adds extra protection during your sessions. The comfortable and lightweight flexible strap in O Matter® is doubled of silicon for better grip even on the helmet The anti-scratch material of the lens Lexan® blocks the UV rays that you will find on the summits and the design with interchangeable lenses allows you to adapt to climatic conditions, from a glorious sunshine to a cloudy sky.
With the AMBUSH, you get the OAKLEY quality at a friendly price!

INFORMACIÓN TÉCNICA :

'
- Flexible O-Matter frame
- Balanced wearing (with or without helmet), thanks to the articulated fasteners on the O Matter® strap
- Comfort throughout the day thanks to a triple-layer foam polar fleece for the evacuation of moisture

- Elimination of the mist through the double vent lenses with F2 anti-fog technology
- Material of the lens in Lexan® for a protection against 100% of UVA rays, UVB, UVC and the dangerous blue light
- Superior transmission of the light through the coating of the lens in Iridium®

- Optimized for small/medium faces

LA MARCA

EKO:/Brands/logo-oakley.jpg
OAKLEY

En 1975, Jim Jannard decidio iniciar su propio negocio. Se crea Oakley con 300 dolares en el bolsillo y la idea muy simple de fabricar productos que funcionan mejor y tienen un aspecto mas agradable de lo que se puede encontrar en el mercado. El comienza a reinventar gafas de sol disenados para los deportes.
El primer competidor de nivel mundial que se ponga en contacto con la empresa fue Greg LeMond, que gano tres veces el Tour de Francia.
Decadas de innovacion aportan nuevas tecnologias de productos, mezcla de ciencia y de arte que han dotado Oakley de mas de 600 patentes en todo el mundo. Hoy en dia, la marca se ha convertido en un simbolo de excelencia y la solucion a los desafios que deben hacer frente aquellos que no pueden hacer compromiso con el rendimiento.