OAKLEY BREAK UP W TORTOISE/BZ POLARIZED 2014

referencia : OO9202-06

Bronze Polarized glasses:

OAKLEY EKO:/Brands/logo-oakley.jpg
Elige tu talla
talla de la marca
No disponible
Solo queda? antes de estar entregado el ?
Gastos de transporte a partir de  12,00 €
119,90 €
Rebaja
-33%
179,90 €
Precio de venta al público aconsejado en 2014

descripcion

  • Estado
    • Nuevo
  • Garantia
    • 1 ano
  • Tipo
    • Mujer
  • Año
    • 2014
  • Categoria lente
    • Cat 3

OAKLEY BREAK UP W TORTOISE/BZ POLARIZED 2014

Bronze Polarized glasses:
- Description: Average to strong brightness. Excellent versatile lens that minimizes the blinding glare while improving the contrast and depth perception.
- Light Transmission : 15%
- Protection index: 3
- Neutral/Contrast: Contrast

The women's glasses OAKLEY BREAK UP are the perfect combination of style and sportiness: They combine the high performance of the glass and Toric lens with feminine design. Carved into the super lightweight O-Matter material, these graceful frames are nice and solid.
The toric geometry of the lens delivers a very good peripheral vision. The BREAK UP are also equipped with pads in Unobtainium to be able to hold in place while giving you ultimate comfort.

INFORMACIÓN TÉCNICA :

'
Frame:
- Durability and comfort throughout the day thanks to the lightweight and resistant to tension material of the O Matter® frame
- In terms of performance, adjustment in 3 points keep an accurate optical alignment
- Additional touches with metal logos
- Anti-slip grip in Unobtainium at the level of the nose and the branches so that your glasses fit well in place

Lens:
- Protection against the UV due to the PLUTONITE® material that filters 100% of UVA/UVB/UVC and the dangerous blue light up to 400 nm
- Minimizes reflections through the polarized glasses

LA MARCA

EKO:/Brands/logo-oakley.jpg
OAKLEY

En 1975, Jim Jannard decidio iniciar su propio negocio. Se crea Oakley con 300 dolares en el bolsillo y la idea muy simple de fabricar productos que funcionan mejor y tienen un aspecto mas agradable de lo que se puede encontrar en el mercado. El comienza a reinventar gafas de sol disenados para los deportes.
El primer competidor de nivel mundial que se ponga en contacto con la empresa fue Greg LeMond, que gano tres veces el Tour de Francia.
Decadas de innovacion aportan nuevas tecnologias de productos, mezcla de ciencia y de arte que han dotado Oakley de mas de 600 patentes en todo el mundo. Hoy en dia, la marca se ha convertido en un simbolo de excelencia y la solucion a los desafios que deben hacer frente aquellos que no pueden hacer compromiso con el rendimiento.