OAKLEY TWISTED HYPE RED / BLK IRIDIUM 2014

referencia : 59-083

Black Iridium screen:

OAKLEY EKO:/Brands/logo-oakley.jpg
Elige tu talla
talla de la marca
No disponible
Solo queda? antes de estar entregado el ?
Gastos de transporte a partir de  12,00 €
49,90 €
Rebaja
-44%
89,90 €
Precio de venta al público aconsejado en 2014

descripcion

  • Estado
    • Nuevo
  • Garantia
    • 1 ano
  • Tipo
    • Mixto
  • Año
    • 2014
  • Categoria lente
    • Cat 2

OAKLEY TWISTED HYPE RED / BLK IRIDIUM 2014

Black Iridium screen:
- Description: Average to strong brightness. Excellent all mountain lens that increase the contrast in sunny weather. Coating in Iridium® for glare reduction.
- Light Transmission : 18%
- Protection index: 2
- Neutral/Contrast: Contrast

The TWISTED goggles are optimized for the faces of small or medium size. If the ordinary frames are too big or too cumbersome, these ones are made for you. With the TWISTED you will enjoy from comfort, with clarity and optimal confidence thanks to the lightweight frame in O Matter®, an incredibly durable and flexible material.
The O Matter is designed to remain flexible even when the temperatures are at the lowest, so that the cut remains comfortable in all circumstances. On these goggles you will also find a specially designed strap and interchangeable straps, which balance the cut and allow you to be comfortable with or without a protective helmet. You will enjoy optimal comfort throughout the day thanks to a triple-layer foam polar fleece for the evacuation of moisture on the face area.

INFORMACIÓN TÉCNICA :

'
- Flexible O-Matter frame
- Balanced cut (with or without a helmet), via O Matter
- Interchangeable attachment straps
- Comfort throughout the day thanks to a triple-layer foam polar fleece for the evacuation of moisture
- Elimination of the mist through the double vent lenses with F2 anti-fog technology
- Material of the lens in Lexan® for a protection against 100% of UVA rays, UVB, UVC and the dangerous blue light
- Superior transmission of the light through the coating of the lens in Iridium®
- Optimized for small/medium faces

LA MARCA

EKO:/Brands/logo-oakley.jpg
OAKLEY

En 1975, Jim Jannard decidio iniciar su propio negocio. Se crea Oakley con 300 dolares en el bolsillo y la idea muy simple de fabricar productos que funcionan mejor y tienen un aspecto mas agradable de lo que se puede encontrar en el mercado. El comienza a reinventar gafas de sol disenados para los deportes.
El primer competidor de nivel mundial que se ponga en contacto con la empresa fue Greg LeMond, que gano tres veces el Tour de Francia.
Decadas de innovacion aportan nuevas tecnologias de productos, mezcla de ciencia y de arte que han dotado Oakley de mas de 600 patentes en todo el mundo. Hoy en dia, la marca se ha convertido en un simbolo de excelencia y la solucion a los desafios que deben hacer frente aquellos que no pueden hacer compromiso con el rendimiento.