SALOMON AKSIUM GRN/STD AMBER UNIV 2016

referencia : 368043

Screen: STANDARD AMBER UNIVERSAL

SALOMON EKO:/Brands/logo-salomon-time-to-play.jpg
Elige tu talla
talla de la marca
Color
No disponible
Solo queda? antes de estar entregado el ?
Gastos de transporte a partir de  6,00 €
27,00 €
Rebaja
-32%
39,90 €
Precio de venta al público aconsejado en 2014

descripcion

  • Estado
    • Nuevo
  • Garantia
    • 1 ano
  • Tipo
    • Mixto
  • Año
    • 2016
  • Categoria lente
    • Cat 2

SALOMON AKSIUM GRN/STD AMBER UNIV 2016

Screen: STANDARD AMBER UNIVERSAL
- Weather : "Universal"
- Description: Usage in all types of weather conditions: increases visual acuity, decreases eye fatigue and reduces snow glare.
- TVL (transmission of visible light) : 20 %
- Category 2
- UV filter : 100%

The AKSIUM gathers together everything that Salomon does best in terms of technology. A very wide field of vision for seeing everything on the track, compatibility with most helmets of the brand for greater security and a very effective anti-fog system. The Air Flow concept is based on the ventilations located on both sides of the screen, which is replaced in the blink of an eye! - So that the internal humidity caused by the effort is automatically evacuated. The bi-layer foam on the nose and forehead provides a lot of comfort and wearing softness. You will barely feel it!

The STANDARD AMBER UNIVERSAL screen is mounted on this model. Versatile by nature, it is effective when the sun hits hard on the track and when the clouds invade the sky. It effectively reduces the glare on the snow, increases contrast and the perception of details and allows reducing eye fatigue.

INFORMACIÓN TÉCNICA :

'
- Material: soft mono-material frame
- Fit: medium / large
- Bi-layer foam:
- Anti-fog: airflow system
- Field of vision: wide
- Fast and easy screen replacement

LA MARCA

EKO:/Brands/logo-salomon-time-to-play.jpg
SALOMON

La empresa Salomon, fundada en 1947 en Annecy, Haute-Savoie es una empresa francesa especializada en articulos de deportivos y de ocio. Se distribuye en mas de 160 paises.
En 1947, George Solomon en el corazon de los Alpes franceses y del lugar de nacimiento del alpinismo moderno, abre en el viejo Annecy un pequeno taller de sierras de madera y bordes de esqui. En algunos anos, a fuerza de ingenio, la compania se impone por primera vez como el lider mundial de fijacion, antes de convertirse en una marca lider de articulos de deportivos para dedicado al ocio y los deportes de invierno.
En 1997, Salomon fue comprada por Adidas y por el Grupo Amer Sports en el ano 2005.
En la actualidad la marca ofrece una amplia gama de articulos de deportes de invierno, outdoor, zapatos, ropas, gafas, etc... y se impone en todos los ordenes.