SALOMON JIB ST BLUE MATT 2014

referencia : 308518

Featuring a design inspired by skate, the JIB ST is mainly directed to young freestylers. Its multi-size adjustment system is convenient for children and allows monitoring their growth.

SALOMON EKO:/Brands/logo-salomon-time-to-play.jpg
Elige tu talla
talla de la marca
No disponible
Solo queda? antes de estar entregado el ?
Gastos de transporte a partir de  12,00 €
35,00 €
Rebaja
-41%
59,90 €
Precio de venta al público aconsejado en 2014

descripcion

  • Estado
    • Nuevo
  • Garantia
    • 1 ano
  • Tipo
    • Ninos
  • Año
    • 2014

SALOMON JIB ST BLUE MATT 2014

Featuring a design inspired by skate, the JIB ST is mainly directed to young freestylers. Its multi-size adjustment system is convenient for children and allows monitoring their growth.

INFORMACIÓN TÉCNICA :

'
FITTED COMFORTABLE LINING REMOVABLE/WASHABLE: More hygienic: easy to remove and 100% washable lining.

INJECTED ABS + EPS CONSTRUCTION The injected shell provides high performance in terms of durability, shock absorption, mitigation of impacts and penetration.

REMOVABLE EAR PADS : Comfortable and warm for the coldest days. You can remove them if the weather warms up.

AIRFLOW DESIGN : Channels in the internal part of the helmet provide a perfect ventilation on the whole head.

MATTE FINISH

INDENTED CHINSTRAP : Padding around the chin strap of the helmet reduces chaffing and improves comfort.

OSFA : MULTI-SIZE ADJUSTMENT SYSTEM : Mechanical adjustment for a wider range of sizes.

HALF SHELL

CE-EN1077 / ASTM F-2040

Peso (g) Unit weight

LA MARCA

EKO:/Brands/logo-salomon-time-to-play.jpg
SALOMON

La empresa Salomon, fundada en 1947 en Annecy, Haute-Savoie es una empresa francesa especializada en articulos de deportivos y de ocio. Se distribuye en mas de 160 paises.
En 1947, George Solomon en el corazon de los Alpes franceses y del lugar de nacimiento del alpinismo moderno, abre en el viejo Annecy un pequeno taller de sierras de madera y bordes de esqui. En algunos anos, a fuerza de ingenio, la compania se impone por primera vez como el lider mundial de fijacion, antes de convertirse en una marca lider de articulos de deportivos para dedicado al ocio y los deportes de invierno.
En 1997, Salomon fue comprada por Adidas y por el Grupo Amer Sports en el ano 2005.
En la actualidad la marca ofrece una amplia gama de articulos de deportes de invierno, outdoor, zapatos, ropas, gafas, etc... y se impone en todos los ordenes.