SALOMON THREAT 2013

referencia : 326764

Back in 2013, the THREAT, belonging to the Freeski "Park &

SALOMON Salomon Time to Play
Elige tu talla
talla de la marca
No disponible
Solo queda? antes de estar entregado el ?
Gastos de transporte a partir de  6,00 €
149,90 €
Rebaja
-50%
299,90 €
Precio de venta al público aconsejado en 2014

descripcion

  • Disciplina
    • Freestyle
  • Nivel
    • Avanzado
  • Estado
    • Nuevo
  • Garantia
    • 1 ano
  • Tipo
    • Mixto
  • Año
    • 2013
  • Tamano aconsejado
    • 5 a 15 cm menos
  • Arqueo
    • Puente tradicional

SALOMON THREAT 2013

Back in 2013, the THREAT, belonging to the Freeski "Park & Pipe" range, is a Twintip ski specially designed for the your generation of freestylers. Strongly influenced by his older brothers, it offers the same aerial quality while providing ease of handling and a disconcerting ease, ideal for progress. Behind his "stylish" design lies a versatile ski that will be followed by those who want to leave the park and ride on all slopes.
Docile and powerful, this ski will give you enough confidence" to try everything in the snowpark and the half-pipe", adds its manufacturer.

INFORMACIÓN TÉCNICA :

'
Construction and core:
- Straight edging: with less than excess materials for an efficient energy transfer from the skier to the snow.
- Composite: a composition of fibre offering more lightness, manoeuvrability and tolerance.
- Twintip

Edges:
- Wide edges: for a longer life and better resistance to shocks
- Optimal strengthening of edges: reinforcement fibres directly placed on the edges for an increased rigidity as well as resistance and improved grip.

Espátula (mm) Patin (mm) Talón (mm) Radio (m) Peso (g) Unit weight

LA MARCA

Salomon Time to Play
SALOMON

La empresa Salomon, fundada en 1947 en Annecy, Haute-Savoie es una empresa francesa especializada en articulos de deportivos y de ocio. Se distribuye en mas de 160 paises.
En 1947, George Solomon en el corazon de los Alpes franceses y del lugar de nacimiento del alpinismo moderno, abre en el viejo Annecy un pequeno taller de sierras de madera y bordes de esqui. En algunos anos, a fuerza de ingenio, la compania se impone por primera vez como el lider mundial de fijacion, antes de convertirse en una marca lider de articulos de deportivos para dedicado al ocio y los deportes de invierno.
En 1997, Salomon fue comprada por Adidas y por el Grupo Amer Sports en el ano 2005.
En la actualidad la marca ofrece una amplia gama de articulos de deportes de invierno, outdoor, zapatos, ropas, gafas, etc... y se impone en todos los ordenes.