SALOMON 2013

referencia : 127445

ORANGE MIRROR EFFECT screen:

SALOMON EKO:/Brands/logo-salomon.jpg
Elige tu talla
talla de la marca
No disponible
Solo queda? antes de estar entregado el ?
Gastos de transporte a partir de  12,00 €
29,90 €
Rebaja
-75%
119,90 €
Precio de venta al público aconsejado en 2014

descripcion

  • Estado
    • Nuevo
  • Garantia
    • 1 ano
  • Tipo
    • Mujer
  • Año
    • 2013
  • Categoria lente
    • Fotocromaticos

SALOMON 2013

ORANGE MIRROR EFFECT screen:
- Weather All climate
- Description: it offers the best vision in most conditions, accentuates the details and increases the depth of field.
- TVL (transmission of visible light) : 27 %
- Category: 2

"The ultimate in optical technology at the service of the most demanding skiers", announced the manufacturer. In fact, Salomon innovates in ski goggles to provide improved vision and protection. Apart from being developed for women and specially adapted to their morphology, the XCESS 8 takes advantage of a learned mixture of technicalities: X-tends Frame technology developed to reduce thickness in the frame to widen the field of vision, the Thermo Control System creates a vacuum that exhausts moist air to prevent fogging, a flexible membrane on the half of the frame allows to match all face shapes for maximum comfort. And to top it all: a BNL mirror effect screen for better quality and optical quality.
With their sleek and elegant design, these goggles will be the ideal complement to your outfit while ensuring its primary function: the protection of your eyes.

INFORMACIÓN TÉCNICA :

'
- Field of view: X-tends Frame technology
- Anti-fog system: Thermo Control System
- Fit : Custom Frame / Anatomic fit adapted to women's morphology
- Frame: metallic finish
- Elasticated: exclusive XCess elastic

LA MARCA

EKO:/Brands/logo-salomon.jpg
SALOMON

La empresa Salomon, fundada en 1947 en Annecy, Haute-Savoie es una empresa francesa especializada en articulos de deportivos y de ocio. Se distribuye en mas de 160 paises.
En 1947, George Solomon en el corazon de los Alpes franceses y del lugar de nacimiento del alpinismo moderno, abre en el viejo Annecy un pequeno taller de sierras de madera y bordes de esqui. En algunos anos, a fuerza de ingenio, la compania se impone por primera vez como el lider mundial de fijacion, antes de convertirse en una marca lider de articulos de deportivos para dedicado al ocio y los deportes de invierno.
En 1997, Salomon fue comprada por Adidas y por el Grupo Amer Sports en el ano 2005.
En la actualidad la marca ofrece una amplia gama de articulos de deportes de invierno, outdoor, zapatos, ropas, gafas, etc... y se impone en todos los ordenes.