SALOMON XTEND YELLOW/UM BLK SOLAR 2015

referencia : 367863

Screen: UM BLACK SOLAR TRI TECH

SALOMON EKO:/Brands/logo-salomon-time-to-play.jpg
Elige tu talla
talla de la marca
Color
No disponible
Solo queda? antes de estar entregado el ?
Gastos de transporte a partir de  6,00 €
79,90 €
Rebaja
-42%
139,90 €
Precio de venta al público aconsejado en 2014

descripcion

  • Estado
    • Nuevo
  • Garantia
    • 1 ano
  • Tipo
    • Mixto
  • Año
    • 2015
  • Categoria lente
    • Cat 3

SALOMON XTEND YELLOW/UM BLK SOLAR 2015

Screen: UM BLACK SOLAR TRI TECH
- Weather Sunny weather
- Description: increases the perception of details, reduces glare and eye fatigue in sunny weather. Improved mirror effect: optimal visual comfort.
- TVL (transmission of visible light) : 11 %
- Category 3
- UV filter : 100%

The XTEND benefits from an extra wide horizontal and vertical field of vision that demanding riders and skiers will appreciate at its fair value. The reason is the reduction of the frame to its bare minimum. The regulating Thermo Control System allows avoiding the accumulation of heat, responsible for the fog on the screen. The bi-material, hard-flexible frame presents the ideal compromise between lightness, flexibility and good resistance, for keeping spotless and perfect adaptability to many face shapes.

The special UM BLACK SOLAR screen is mounted on this model. The improved mirror effect allows better perception of details and maximum reduction of glare in sunny weather. The TRI-TECH finishing presents a triple advantage: the screen is hydrophobic, anti-scratch and anti-stain.

INFORMACIÓN TÉCNICA :

'
- Material: hard/soft bi-material frame
- Fit : Medium/large
- Custom Frame
- Extra large field of vision
- Anti-fog: Thermo control System
- Triple layer foam
- Fast screen replacement:

LA MARCA

EKO:/Brands/logo-salomon-time-to-play.jpg
SALOMON

La empresa Salomon, fundada en 1947 en Annecy, Haute-Savoie es una empresa francesa especializada en articulos de deportivos y de ocio. Se distribuye en mas de 160 paises.
En 1947, George Solomon en el corazon de los Alpes franceses y del lugar de nacimiento del alpinismo moderno, abre en el viejo Annecy un pequeno taller de sierras de madera y bordes de esqui. En algunos anos, a fuerza de ingenio, la compania se impone por primera vez como el lider mundial de fijacion, antes de convertirse en una marca lider de articulos de deportivos para dedicado al ocio y los deportes de invierno.
En 1997, Salomon fue comprada por Adidas y por el Grupo Amer Sports en el ano 2005.
En la actualidad la marca ofrece una amplia gama de articulos de deportes de invierno, outdoor, zapatos, ropas, gafas, etc... y se impone en todos los ordenes.