SALOMON XVIEW YELLOW/M AMBER UNIV 2015

referencia : 368018

Screen: M Amber Universal

SALOMON EKO:/Brands/logo-salomon-time-to-play.jpg
Elige tu talla
talla de la marca
No disponible
Solo queda? antes de estar entregado el ?
Gastos de transporte a partir de  6,00 €
55,00 €
Rebaja
-31%
79,90 €
Precio de venta al público aconsejado en 2014

descripcion

  • Estado
    • Nuevo
  • Garantia
    • 1 ano
  • Tipo
    • Mixto
  • Año
    • 2015
  • Categoria lente
    • Cat 2

SALOMON XVIEW YELLOW/M AMBER UNIV 2015

Screen: M Amber Universal
- Weather : All types
- Description: Designed for a variety of weather, the screen is effective both in sunny weather and in cloudy weather. The mirror effect combines style and performance: reduced glare, increased perception of details and contrasts on the track.
- TVL (transmission of visible light) : 23 %
- Category 2
- UV filter : 100%

With "invisible mount" technology, the X VIEW focuses on the fields of extra wide vision or even panoramic. Lightweight and yet robust due to its frame in soft mono-material, it also enjoys the Airflow concept for ultimate breathability: small ventilations placed on each side of the screen let escape the emcees of heat for preventing from hindering the vision. Its stylish and modern design does not detract from the pleasure of wearing it, quite the opposite, and thanks to its adaptability with most helmets, it combines style, efficiency, safety and performance.

The M AMBER UNIVERSAL screen is sold with this model. Powerful for both very sunny and covered or even cloudy weather, it increases the perception of details, reduces glare by combining style and performance thanks to its very nice mirror effect.

INFORMACIÓN TÉCNICA :

'
- Material: soft mono-material frame
- Fit: medium / large
- Anti-fog: airflow system
- Field of vision: wide
- Fast and easy screen replacement

LA MARCA

EKO:/Brands/logo-salomon-time-to-play.jpg
SALOMON

La empresa Salomon, fundada en 1947 en Annecy, Haute-Savoie es una empresa francesa especializada en articulos de deportivos y de ocio. Se distribuye en mas de 160 paises.
En 1947, George Solomon en el corazon de los Alpes franceses y del lugar de nacimiento del alpinismo moderno, abre en el viejo Annecy un pequeno taller de sierras de madera y bordes de esqui. En algunos anos, a fuerza de ingenio, la compania se impone por primera vez como el lider mundial de fijacion, antes de convertirse en una marca lider de articulos de deportivos para dedicado al ocio y los deportes de invierno.
En 1997, Salomon fue comprada por Adidas y por el Grupo Amer Sports en el ano 2005.
En la actualidad la marca ofrece una amplia gama de articulos de deportes de invierno, outdoor, zapatos, ropas, gafas, etc... y se impone en todos los ordenes.